Oh Phuket… oh Phuket

4 februari 2013 - Phuket International Airport, Thailand

Na een 12 uur lange perfect verzorgde vlucht, met lekker eten, ieder een eigen Ipad en maar liefst twee keer ontbijt zijn we aangekomen in Phuket. Vanaf daar waren we al snel in Phuket Town en na een 15 minuten lange, verdwaalde, met backpack op de rug bezweten wandeling kwamen we aan in ons hostel. Prima hostel. Phuket town? Niet zo prima, wat een puinhoop, dag nummer een laten we dan ook even voor wat het is. Vandaag daar en tegen, heerlijk gegeten, busje naar het strand, gezwommen met zonsondergang (foto’s zullen volgen) 500 bath teveel betaald voor een taxi, en weer heerlijk gegeten. Top dag. Morgen vertrekken we met de bus naar Khao Sok, national park. Het oudste, altijd groene regenwoud van Thailand, waar de kalkstenen bergen het uitzicht vormen en diepe dalen zich vullen met de mooiste meren. En bovenal is het de thuisplek van vele dieren, gibbons, tijgers, olifanten en zwijntjes. Daar kijken we ontzettend naar uit dus. Groetjes thuis, is het al droog en 30 graden? Hier wel hoor.

ลาก่อน Astrid.